torsdag den 7. juni 2012

iLove - gruppe 4, udfordring 1

Vivi lavede en udfordring til vores fødselsdagsgruppe, hvor vi skulle følge en skitse.
Jeg havde billeder liggende klar til dette layout, og jeg synes lige de passede til skitsen.
Jeg synes det var meget passende at få dokumenteret hvor glad jeg er for især min mac og iPhone. Nu deler vi også iPad'en, så det er ikke meget jeg ser den - min kærestes telefon har det ikke så godt, så han ender tit med iPad'en, for jeg kan næsten det samme på min telefon.

Hvordan har I det med teknologi? Har I også et nært forhold til jeres gadgets, eller er de et nødvendigt onde?
// Sabrina Krighaar
Pin It!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot altså - du havde jo ret - skitsen var lige til et lo....
    Jeg er den lykkelige ejer af en mobil model: Tudsegammel, den kan lige det allervigtigste - og jeg gruer for den dag hvor den ikke kan mere - den skal ihvertfald ikke udskiftes med en iphone....
    Min pc er til gengæld uundværleg - den er snart 3 år - og den dag den går ned, er også den dag jeg får en ny..... og en ipad har jeg ikke noget at bruge til, men jeg kan sagtens se det smarte i den.

    SvarSlet